Vooruit in de digitale wereld van morgen

Marketing audit

Sterker staan en betere beslissingen nemen met direct toepasbare online marketing adviezen. Het doel van onze online marketing audit is het meten van de kwaliteit en effectiviteit van je online marketing (campagnes). Met duidelijke adviesrapporten sta je sterker bij het kiezen van je online marketingstrategie en de uitvoering daarvan.

Het behalen van jouw bedrijfsdoelstellingen is het uitgangspunt van onze samenwerking. Onze adviezen zijn altijd praktisch en direct toepasbaar.
De marketing audit is tastbaar, data-gedreven en maakt veel inzichtelijk. 

Waardevolle inzichten met de marketing audit:

  • Exceptionele kostenbesparingen door te weten welke tools juist wel of niet te gebruiken;
  • Scherpe(re) focus op core taken;
  • Weten hoe er meer (gekwalificeerde) leads gegenereerd kunnen worden;
  • Beter inzicht in de interesse/koopbehoefte van potentiële klanten wat, mits goed toegepast, resulteert in een aantoonbare omzetstijging.

Dit is inbegrepen bij een marketing audit:

Een gesprek en inventarisatie om je business te begrijpen, de huidige resultaten te analyseren, de gewenste doelstellingen te bespreken, strategie onder de loep te nemen en de belangrijkste concurrenten in kaart te brengen. Vervolgens ontvang je alles overzichtelijk in een reflectieverslag, voorzien van strakke rapportage en monitoren we – indien gewenst – de voortgang.

Tevens is inbegrepen dat we de huidige online resultaten en doelstellingen vergelijken met die van jullie directe concurrenten. Ten slotte ontvang je een objectieve aanbevelingen om je online marketing en online bedrijfsperformance te verbeteren.

Onze audits kunnen eenmalig worden afgenomen, maar vormen veelal de start van verdere optimalisaties. Ook is het mogelijk om eens per jaar een second-opinion te krijgen door sPitch als extern bureau.

Waardevolle inzichten waar je mee verder kan?

Ontvang marketing audit →