Vooruit in de digitale wereld van morgen

Marketing Insights

Informatie en data die alleen voor jou van belang is en real-time inzicht door 24/7 analyse en monitoring.

Helder inzicht met alleen de data die voor jou van belang is. Huidige rapportages bieden mogelijk een overvloed aan data, waardoor je het uiteindelijke doel voorbijschiet. Dit kan beter. Het dashboard richten we zo in dat je inzage krijgt in cruciale online marketing onderdelen. Het dashboard ontsluit de data in een inzichtelijke marketing rapportage.

We onderscheiden ons daarmee doordat het je (online) bedrijfsdoelstellingen en behoeften als uitgangspunten neemt en centraal beschikbaar maakt. Via onze online cockpit kan je met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen op je eigen online omgeving en op die manier 24/7 alle inspanningen real-time analyseren en monitoren. Meer toegevoegde waarde voor je organisatie uit data en weten wat je terug krijgt voor je marketing uitgaven.

Je geeft wellicht veel geld uit aan online marketing, maar weet je ook wat je er voor terug krijgt en of je de juiste middelen optimaal benut? De online cockpit van sPitch wordt samen met je ingericht zodat je op basis van inzichten en data effectievere besluiten kan nemen die bijdragen aan je (online) doelstellingen.

Waarde voor je organisatie uit data, behaal je door data om te zetten in inzicht die uiteindelijk leidt tot acties. De effectievere acties die je op basis van data neemt, zorgen voor bedrijfswaarde.  De efficiëntie van onze online cockpit zit hem in het feit dat we data structuren en alleen datgene inzichtelijk maken wat echt relevant is.

Waarom marketing insights van sPitch?

De diverse mogelijkheden die wij bieden, zijn altijd in relatie met je vraagstuk en online doelstelling. Het is altijd tastbaar, data-gedreven en maken zaken echt inzichtelijk. Met de rapportages van sPitch heb je echt grip op processen en kun je gebruik maken van vele voordelen:

  • Online cockpit, 24/7 real time monitoring;
  • Snel, alles overzichtelijk en duidelijk alle data voorhanden;
  • Relevant, alleen de informatie die je nodig hebt voor goede besluitvorming;
  • Aantrekkelijk, exporteren van data naar visuele voorbeelden voor bijvoorbeeld presentaties.

Waarde uit data, behaal je door data om te zetten in waardevolle inzichten

Ontvang marketing insights →