Wij zijn sPitch

“Niemand zit op je reclame te wachten, maar naar je kennis wordt elke dag gezocht.”

Neem contact op

Wij geloven dat inspireren, helpen en relaties bouwen het nieuwe verkopen is. Verschil is dat sPitch dit al doet sinds 2010. Altijd met de volle aandacht en de blik vooruit. Zodat je communicatie met je potentiële klanten relevant(er) is, waardoor hechtere relaties worden gebouwd en uitgebouwd. Want niemand zit op je reclame te wachten, maar naar je kennis wordt elke dag gezocht. Altijd de volle aandacht voor jouw wensen en doelstellingen is ons uitgangspunt bij elke samenwerking.

Onze ervaren online marketeers gaan altijd resultaatgericht te werk en voorzien je op deze manier aan relevante leads en in het verlengde daarvan loyale klanten.  De juiste inzet van on- en offline middelen is hierbij bepalend. sPitch helpt je hierbij. Dit door een heldere en doelgerichte strategie van A tot Z. Op zowel strategisch, tactisch als operationeel niveau. Het resultaat? Meer conversie, leads en klanten. Onze betrokkenheid en persoonlijke aanpak resulteert in het behalen van meer rendement.

We geloven sterk in groei door creativiteit en digitale technologie te combineren. Door onze focus in combinatie met de inzet van slimme online marketing en uitblinkende uitvoering op detailniveau genereren we leads en wordt de klant van morgen bereikt.

Meer leads genereer je samen met sPitch – Jouw online marketeers.

Zo is sPitch begonnen

sPitch is begin 2010 door Matthieu Reijers opgericht. De naam is afgeleid van de term “elevator pitch”. De “s” staat voor social. Sinds de oprichting levert sPitch een waardevolle bijdrage aan én in de veranderende digitale wereld van morgen. Van creatief idee, schetsen op papier, realisatie van webdesign, advisering bij online marketing uitdagingen tot gewaagde guerrilla marketing acties.

Eind 2012 werd sPitch versterkt door de toetreding van Yannick Clarinda, waardoor sPitch meer vorm begon te krijgen. De focus werd nadrukkelijk gelegd op de ontwikkeling van (web)applicaties, het gebruik hiervan en het stroomlijnen van (online) marketing & sales gerelateerde vraagstukken. In het begin werkte sPitch voornamelijk voor externe online, media en reclamebureaus en richtte zich niet op de eindklant. Matthieu Reijers trad voornamelijk naar buiten als interim bij verschillende bedrijven. Op een gegeven moment is gekozen om de focus te verleggen naar de eindklant en eindgebruiker, naast de werkzaamheden voor online, media en reclamebureaus.

Met als resultaat dat meer technisch georiënteerde bedrijven een beroep deden (en doen) op sPitch. In de loop der jaren is er veel kennis en expertise opgebouwd en intern aanwezig. Dit heeft geleid tot het openen van een kantoor in Budapest, Hongarije. In Budapest is de development tak van sPitch gevestigd. Hier bevindt zich veel beschikbaar talent met veel kennis en deskundigheid op het gebied van zowel applicatie & (web)development als online marketing.

De disciplines voor B2B leadgeneratie
Vooruit in de digitale wereld van morgen

Consultancy

sPitch beschikt over kennis en expertise. Bestaande uit een multidisciplinair team van denkers en doeners. En stellen deze in dienst van jouw organisatie om je doelstellingen en ambities te realiseren.

LEES MEER

Advies & Strategie

sPitch helpt bedrijven zichzelf opnieuw uit te vinden en toonaangevend te blijven.  sPitch, jouw online marketeers voor strategie en advies in de digitale wereld van morgen.

LEES MEER

Development & Design

(Maatwerk) Software development, koppelingen met third party applicaties realiseren of andere specifieke wensen? sPitch realiseert de digitale versnelling voor jouw organisatie.

LEES MEER

Search Engine Marketing

SEM is de verzamelterm voor Search Engine Marketing. Samen met sPitch kies je de juiste kanalen, bereik je de juiste doelgroep en stemmen we daarop de search campagnes perfect af.

LEES MEER

Social Media Marketing

Social media marketing (SMM) is een vorm van online marketing. sPitch draagt bij aan goede social media ervaringen die ervoor zorgen dat potentiële klanten trouwe klanten worden.

LEES MEER

Inbound Marketing

Marketing als magneet voor je doelgroep. Door het delen van waardevolle inzichten en kennis bouw je aan vertrouwen en wordt je relevant(er) voor je doelgroep, potentiële en bestaande klanten.

LEES MEER

Marketing Audit

Sterker staan en betere beslissingen nemen met direct toepasbare online marketing adviezen. De juiste kanalen, de juiste doelgroep, de juiste boodschap start met juiste inzichten.

LEES MEER

Marketing Insights

Wij vergelijken data uit beschikbare bronnen en komen met heldere inzichten met alleen de data die voor jou van belang is. Concrete oplossingen dus, die jouw conversiecijfers naar een hoger niveau tillen.

LEES MEER

Marketing Partner

Met sPitch als online marketing partner neem je betere online beslissingen en heb je de beschikking over winnende multidisciplinaire teams van denkers en doeners.

LEES MEER