Interim Propositie Marketeer

Als propositie marketeer verbind ik teams. Samen streven we gemeenschappelijke doelen na en realiseren we proposities om van te houden.

Disrupt

Veroveren door verandering

Als propositie marketeer bied ik diepgang en focus ik mij op één specifieke discipline. Door actief en enthousiast te luisteren, mee te denken en mee te praten ga je beter presteren. Uitgangspunt hierbij is het geheel goed in het juiste perspectief te plaatsen.

Hierbij gebruik ik mijn kennis, ervaring en specialiteiten voor jou ten opzichte van de andere disciplines. Teams gaan bestaande disciplines beter beheren en daardoor beter presteren. Omdat ik begrijp dat mijn specialisme onderdeel is van een groter geheel weet ik op deze wijze veel draagvlak te creëren voor mijn visie en ideeën.

Develop

Ontwikkelen en realiseren

Ontwikkel en realiseer beter je doelstellingen. Door mijn analytische en frisse blik realiseer je sneller innovatieve proposities. Met mijn ervaring en rol als sterke propositie marketeer presteer jij en je organisatie beter. Je merkt dat ik sterk ben in het leggen van verbanden tussen IT, marketing en communicatie.

Verbeter de processen, de personen die er mee werken en behaal betere prestaties. Dat is wat ik doe voor jou en daardoor presteert je organisatie beter. Op projectbasis ben ik als interim propositie marketeer beschikbaar voor jouw organisatie, doelen en ambities.

Distinct

Onderscheiden van anderen

Word relevanter voor je klanten. Onderscheid je beter van je concurrenten. Als interim propositie marketeer help ik je relevanter te worden en je zo beter te onderscheiden. Door enthousiasme en vakkennis ontwikkelen we vernieuwende proposities. Voor toonaangevende merken in bestaande- en nieuwe markten voor organisaties zoals die van jou.

Denkend vanuit de doelgroep anticipeer ik op het sentiment wat leeft bij je doelgroep. Samen verkrijgen we waardevolle inzichten. Hiermee krijg je dus antwoord op je vraag hoe je producten of diensten het beste in de markt kan positioneren. En dus onderscheidend bent van anderen.

Deliver

Underpromise overdeliver

Sinds 2009 vormt het uitdenken van nieuwe diensten en proposities een rode draad in mijn carrière. Door mijn opgedane kennis en ervaring weet ik dat het uitdenken van nieuwe diensten en bijbehorende proposities het beste bij mij past. Het leveren van goede resultaten geeft mij veel voldoening.

Daar heb je veel profijt van. Het maakt mijn werk als propositie marketeer telkens weer leuk en betekenisvol. Het is belangrijk om een waardevolle bijdrage te leveren, je doelen en ambities te realiseren en op deze wijze samen iets te betekenen voor de maatschappij. 

Toegevoegde waarde voor B2B organisaties.

Als propositie marketeer help ik je beter te presteren. Relevanter te worden voor je klanten. En onderscheidend te worden van je concurrenten binnen de juiste context. Dat is mijn passie.

Mijn passie, jouw meerwaarde.
Dat beloof ik je!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.