Werken vanuit gelijkwaardigheid vormt voor sPitch een belangrijk uitgangspunt. Transparantie en openheid leidt tot meer vertrouwen. Door het delen van kennis wordt de basis gelegd voor vertrouwen en vormt de basis voor een dialoog. We denken in termen als win/win en geven vertrouwen. Onze slogan is “Altijd de volle aandacht” zoals ook terug te lezen is in ons 5 stappen model.
2. Beschikking over verschillende disciplines
Al tijdens de eerste kennismaking ervaar je de sPitch cultuur. We zijn open en direct en willen jouw bedrijf en doelstellingen nog beter leren kennen en begrijpen. We zijn namelijk van mening dat je pas goede marketing kunt bedrijven wanneer je begrijpt wat de business van de ander is. Zoals de markt waarin je opereert, hoe concurrenten acteren en welke trends en ontwikkelingen er zijn. Binnen sPitch behandelen we iedereen gelijk, waar eenieder zijn eigen disciplines heeft. Met sPitch heb je de beschikking over “Jouw online marketeers” en zijn uiteenlopende disciplines als techniek, visueel/design, teksten/copywriting en tools binnen handbereik bij een en dezelfde partij.
3. Vormen en werken in koppeltjes
sPitch werkt in koppeltjes aan projecten en campagnes. Op deze wijze borgen we de voortgang en heb je de beschikking over ten minste 2 personen die met jouw project of campagne bezig zijn. Dit is niet alleen gunstig voor de voortgang, óók de tariefstelling is daardoor concurrerend en scherp in de markt. Daarnaast is er nog het voordeel van deze werkwijze dat er twee paar ogen kijken naar de werkzaamheden en voortgang. Overigens zal één marketeer/ digital consultant het primaire aanspreekpunt zijn, wel zo handig voor het overzicht.
4. Richting bepalen, start en wederzijdse vragen
De doelstelling vormt het uitgangspunt bij de start van de campagnes of bouw van je nieuwe website. Waar wil je naartoe, welke middelen zijn er beschikbaar en welke koers heb je zelf in gedachte. Hiermee bepalen we het vervolg en de inzet. Na het accorderen van het plan van aanpak wordt dit nogmaals doorgenomen zodat we op een lijn zitten en dat blijven. Dat is de onboarding fase. Hierna sturen we een planning en richtlijn en nemen we de volgende actiepunten door. Gedurende de periode van samenwerking is er intensief contact tussen medewerkers van sPitch en jouw organisatie, er zullen vast en zeker vragen en wederzijds input aan bod komen.